Analýza fakturovaných paušálních odměn

09.05.2017

Určitě si zapisujte hodiny i do projektů, které nakonec fakturujete pevnou (paušální) odměnou!

V MARKTIME reportingu získáte přesnou analýzu o tom, zda na paušálu vyděláváte nebo prodělováte resp. jakou kdo má efektivní sazbu. Zjistíte, kdo je drahý a kdo levný.

V analýze můžete simulovat různé scénáře dělení paušálních odměn mezi pracovníky. Scénáře si navrhujete přes nástroj ceníků interních sazeb. Vypočítané efektivní sazby porovnáváte s očekávanou cenovou hladinou kanceláře.

Analýza přihlíží i k hybridním v praxi častým situacím jako např.:

  • Nad rámec paušálu faktujete i hodiny se sazbou.
  • Nad rámec paušálu fakturujete peněžní výdaje nebo jiné částky, které nemají charakter klasických odměn.
  • Ve faktuře odepisujete některé úkony (úlety).

Příklad analýzy efektivních sazeb počítaných ve vybrané projektu.