PODPORA

Časté otázky

Zaregistrujte si FREELANCE CLOUD verzi, která funguje pro jednoho uživatele a je ZDARMA (napořád).

V případě zájmu o zřízení databáze pro více uživatelů, kontaktujte nás na info@marktime.cz nebo vyplňte kontaktní formulář.

Ano, v jedné databázi si můžete založit více hlaviček vystavovatelů faktur, každá může mít vlastní číselné řady a šablony dokladů.

Projekty, klienty a vykazování sdílíte napříč všemi firmami.

MARKTIME je web aplikace naprogramovaná v prostředí ASP.NET.

Aplikačním serverem je Windows web server (IIS) s podporou .NET Framework 4.5.

Databázový server je Microsoft SQL server/SQLEXPRESS ve verzích:

  • MSSQL/SQLEXPRESS 2012
  • MSSQL/SQLEXPRESS 2014
  • MSSQL/SQLEXPRESS 2017
  • MSSQL/SQLEXPRESS 2019

Pozor, od verze 6 již nepodporujeme MSSQL/SQLEXPRESS 2008!!

Na PC nebo mobilní zařízení nemusíte instalovat žádný dodatečný software.

Aplikace vám poběží i na prohlížeči v mobilních telefonu či tabletu (Android/iOS).

Podporujeme naprostou většinu web prohlížečů, viz:

  • Google Chrome
  • Firefox (Firefox podporuje všechny platformy OS, tedy: Windows, MacOS i Linux)
  • MS EDGE
  • Starý MS Internet Explorer 11.0
  • Safari (Mac OS)
  • Opera
  • Naprostá většina Mozilla kompatibilních prohlížečů

ANO, software Vám bude fungovat i na mobilních zařízeních a tabletech ANDROID i IOS.

V telefonu stačí spustit web prohlížeč a přihlásit se do aplikace.

Stránky systému se přizpůsobí rozlišení displeje mobilního zařízení (BOOTSTRAP 4).

ANO, na Google Play nebo v Apple Store si můžete stáhnout čistě mobilní MARKTIME aplikaci.

Mobilní aplikace slouží pro vykazování hodin.

Ano, můžete si založit více schránek (SMTP účtů) i office365 schránky.

Odeslanou poštu z MARKTIME potom uvidíte ve vašem poštovním klientovi (např. MS OUTLOOK).

Nelpíme na zakoupení přesného počtu uživatelských účtů. Stačí férově dodržovat rámcovou dohodu.

Za uživatele je považován každý pracovník, který má zavedený uživatelský účet.

Pokud za pracovníka vykazuje aktivity někdo jiný (např. asistentka), není třeba mu zakládat uživatelský účet. Stačí založit pouze osobní profil

Za uživatele jsou považováni i externisté a klienti, kteří přistupují do systému přes svůj uživatelský účet.

Veškerá komunikace mezi uživatelským PC a serverem podléhá SSL šifrování (HTTPS). Proto nemůže někdo třetí data odposlechnout.

Servery mají ochranu proti DDoS útokům.

Zvýšení bezpečnosti

Můžeme vám zřídit samostatný CLOUD server a na něm VPN jako další úroveň zabezpečení (to vám případně můžete zajistit i váš IT správce).

Zálohování dat

Každý den se provádí kompletní záloha.

Denní zálohy jsou uchovávány 14 dní zpětně (po 14 dnech se zálohy přepisují).

Ano, vycházíme z návrhu smlouvy uvedeném ZDE.

Není problém se zákazníkem smlouvu do-upravit dle jeho preferencí a připomínek.

V CLOUD režimu jsou aktualizace automatické.

U licencí ON-PREMISE se snažíme aktualizaci provádět jednou za čtvrtletí. K tomu je nutné, abychom měli vzdálený přístup na server zákazníka. Jinak aktualizaci provádí IT správce zákazníka.

MARKTIME řeší podporu datových schránek přes propojení s aplikací Datovka od sdružení CZ.NIC.

Datovka Vám bude fungovat na Windows, Mac i Linux, na PC i v mobilních telefonech a navíc je volně ke stažení zdarma!

Bez problému jsme schopni překlopit vaše CLOUD data na váš firemní server.

Stejně tak databázi z vašeho serveru je možné 100% překlopit do CLOUDu.

Implementace v CLOUD režimu je pro nás výhodnější, protože nemusíme žádat zákazníka o přístup na jeho server.

Někdy je výhodnější naimplementovat MARKTIME v CLOUDu a až poté to kompletně převést na server zákazníka.

  1. Všichni zákazníci mají shodné jádro MARKTME software.
  2. Pokud je třeba doprogramovat chybějící funkcionalitu, většinou se tím rozšiřuje společné jádro software.
  3. U cca 50% zákazníků vyrábíme dodatečné šablony tiskových sestav na míru (většinou specifické šablony dokladů faktur a jejich podrobných příloh). Šablony se nahrávají do systému jako externí soubory.
  4. Přes externí (tedy individuální) soubory je možné kromě tiskových šablon vyrobit i DASHBOARD boxy, WORKFLOW šablony
  5. Kvůli implementaci není nutné se osobně scházet. Telekonference nebo webinář výrazně zlevňují implementační náklady.