MARKTIME je osvědčený billing software v daňových, účetních a auditorských kancelářích.
  • Různé metody zapisování odpracovaného času (hodiny, minuty, čas od-do, plánovací kalendář, stopky start/stop přesného času).
  • Kromě hodin, výdajů a odměn možnost vykazovat kusovníkové aktivity (např. počty zaúčtovaných dokladů, mezd apod.).
  • Rozlišení pracovní náplně projektů (povolené okruhy aktivit) podle typu projektu (účto/daně/audit).
  • V jedné databázi možnost vystavovat faktury za více společností (formálně oddělené firmy pro účto, daně a audit).
  • Přizpůsobení projektu (spisu) specifikám klienta:
    • Fakturační poznámky, opakované úkoly.
    • Ceníky hodinových sazeb na míru.
    • Paušální (opakované) odměny, analýza efektivních hodinových sazeb z paušálních odměn, výpočet režijních přirážek k fakturaci.
    • Evidence kontaktních osob.
    • Vlastní uživatelská pole, štítkování, pojmenované filtrovací podmínky.
  • Pojmenované ceníky hodinových sazeb se přiřazují ke klientovi nebo k projektu.
  • Hodinové sazby v ceníku lze konstruovat podle osoby pracovníka, pozice pracovníka, druhu činnosti (aktivity).
  • Sdílení pojmenovaných ceníků mezi klienty a projekty. Možnost hromadného přepočtu sazeb u rozpracovaných úkonů.
  • Dědění často opakovaných sazeb z nadřazeného ceníku.
  • Vyúčtování odměny podle principu hodinových sazeb, pevně domluvených odměn, opakovaných (paušálních) odměn, peněžních výdajů a jejich vzájemné kombinace.
  • Přehled o čerpání volných hodin v paušální odměně.
  • Před finální fakturací možnost úpravy (korekce) hodin, výdajů a pevných odměn.
  • Možnost generovat vyúčtování hromadně pro více klientů najednou.
  • Široká konfigurace tiskových šablon faktur, podrobných příloh a průvodních dopisů.
  • Párování faktur se zálohami, zapisování úhrad, opravné doklady, hlídání pohledávek.
  • Export vydaných faktur do účetního systému.
  • Import počtů zaúčtovaných dokladů podle klientů z účetního deniku.
  • Zatřídění vybraných zpráv z vašeho poštovního klienta ke klientům, projektům, úkolům.
  • Integrace s DMS systémy (Document Management System) [OneDrive], [M-FILES].
  • Integrace s kalendáři Office365 nebo Google.
  • Možnost uživatelsky navrhovat další druhy evidencí (např. evidenci šanonů, smluv, licencí apod.)